Cum funcționează?
Pașii de urmat pentru a putea oferi consultații în platforma medicală virtuală Ringdoc:
Întrebări frecvente
Platforma medicală virtuală poate fi accesată pentru consultații medicale în intervalul orar 08:00 - 24:00.
Costurile consultațiilor sunt stabilite de dvs. și sunt afișate în lista medicilor, atunci când un pacient accesează profilul dvs.
Banii pentru consultațiile efectuate vor intra în contul dvs. (setat în contul din platformă) în primele 10 zile din luna următoare a lunii în care s-au efectuat consultațiile.
Nu există un minim de ore ce trebuie atins. Vă puteți seta online din aplicație, la o apăsare de buton, oricând vă permite programul. Mai mult de atât, aplicația Ringdoc permite setarea unui program cu recurență, astfel încât să nu mai pierdeți vremea pentru setarea programului în aplicație în fiecare zi.
Durata consultației este stabilită de dumneavoastră și poate fi modificată ulterior. Puteți regăsi această informație în aplicație, secțiunea ”tarife”, din ecranul principal.
Pentru finalizarea procesului de înscriere ca medic pe platforma Ringdoc, vă rugăm să ne contactați la adresa de mail contact@ringdoc.ro
Da, orarul de disponibilitate pe care ti l-ai setat poate fi modificat oricand, in functie de programul tau. De asemenea, poti adauga exceptii de la disponibilitatea deja setata pentru zilele tale de concediu sau cele in care nu vei lucra in intervalul setat. Atentie! Daca doresti sa modifici orarul si ai deja o programare in calendar, trebuie mai intai sa anulezi programarea si apoi vei putea modifica si orarul
Pentru orice alte întrebări suplimentare ne puteți contacta pe adresa de mail contact@ringdoc.ro.
Descarcă aplicația pentru Medici
